28 Ekim 2008 Salı

BUGÜN ARILIKTAYDIK

Bugün hava güzeldi ve eksik kalan birkaç işi bitirmek için arılığa gittik,örtü bezlerinin üzerlerine gazete kağıdı koymamıştım onları hallettik, problemli kovanlara bakıldı,durumları gayet iyi çok güzel polen geliyor bal stoklarıda iyi gerisi onlara kalmış artık.
Bu kovan beni bu sezon çok uğraştıdı ağustos ayının sonundan beri anasız iki defa kafesle ana verdim kabul etmedi, en son35 gün önce başka bir kovandan yumurtalı petek takviyesi yaptım birdaha da bakmadım, bugün ilk kez böyle bir şeyle karşılaştım kovanda bir ana arı vardı ve çokta güzel yumurta atmıştı herhalde verdiğim yumurtalı petekten ana arı yapmıştı ve nekadar kaliteli ana bunu zaman gösterecek.








Fazla bir işimiz yoktu zaten üçtane problemli kovan vardı onlara bakıp döndük.




Bir hatadan fazladır ormandaki arılara gitmemiştim hem havalar çok soğuktu hemde işlerin yoğunlu birtürlü fırsat bulamadım.Bugün hava çok güzeldi işi gücü bıraktık doğru arılara.Sanki ilkbahar hertarafta çiçekler açmış insan yere basamıyor her taraf çiçek.




















Buda benim beyaz şimşek 350 jawa style,biraz yakıtı fazla ama üç yıldır bu dağ yollarında başkasıyla yapamazdım zaten.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sana kolay gelsin.
blogspot tekrar açıldı hayırlı olsun.....

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

bloğu ziyaret ettik
tamam
tam çıkacaktık aşağıdaki yazızyı gördük
kaçma yorm yaz
yazalım ozaman
blog ayırlı olsun
arıcılıkta başarılar dileriz
tarkyaya selam

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

ÜZEYİR KARDEŞİM BLOGUNU YENİ GÖRDÜM ÇOK GÜZEL TEBRİK EDERİM BUNDAN SONRA SAYENDE BÖLGESEL ARI KONULARINDAN DAHA İYİ BİLGİ PAYLAŞIMIN OLACAK BİZDE FAYDALANACAGIZ YENİ KONULAR BEKLİYORUZ KOLAYGELSİN